.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي

 نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي راه‌اندازي آن پي‌گيري شود.
وي با اشاره به اسكله بندر كياشهر براي پهلو گرفتن اين اتوبوس تصريح كرد: در حال حاضر در مراحل ابتدايي كار هستيم و بايد از اسكله بندر كياشهر استفاده چند منظوره و با توسعه اين اسكله امكان پهلوگيري چند فروند از اتوبوس دريايي فراهم شود.
دقيقي در خصوص نحوه كارآيي اتوبوس‌ها اظهار داشت: اين اتوبوس‌ها به صورت توريستي عمل مي‌كنند و از آن مي‌توان به عنوان كشتي تفريحي براي رفتن به كشورهاي حاشيه درياي خزر استفاده كرد.
وي زمان راه‌اندازي اين اتوبوس‌ها را مشروط به همكاري دستگاه‌هاي مربوطه مانند گردشگري و كشتيراني دانست و گفت: در صورت همكاري اين دستگاه‌ها اين امر مي‌تواند در آينده تحقق يابد اما در غير اين صورت مدت زمان بيش‌تري براي راه‌اندازي آن نياز است.
دقيقي در پايان با اشاره به بهره‌وري و تبديل كشتي‌هاي صيد كيلكا براي گردشگري اضافه كرد: كشتي‌هاي صيد كيلكا مناسب گردشگري نيست و به درد اين كار نمي‌خورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.